STRATEGISCHER EINKAUF

Jsme inovativní rodinná (= nezávislá) firma z Karlovarského kraje s 30-letou tradicí, certifikovaná dle ISO 9001:2015, zabývající se vývojem, výrobou a prodejem vlastních zařízení a software v oblasti průmyslových a spotřebních řešení.

Jste zkušený/á nákupčí z oblasti strategického nákupu? Komunikujete bez problémů v anglickém jazyce a máte zájem pracovat pro moderní společnosti v Chebu? Pokud splňujete následující požadavky a osloví Vás náplň práce i nabízené benefity, NEVÁHEJTE a zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem, vysvědčením, diplomy atd., jako PDF, svojí představou o výdělku a nejbližším možném nástupním termínu na našiemailovou adresu Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! nebo listovní zásilkou na adresu sídla naší společnosti BONNEL TECHNOLOGIE.

Spolupracujeme s dodavateli a zákazníky z celého světa.

Do našeho týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent nákupu, pro kterou požadujeme

  • SŠ/VŠ technického směru, nejlépe elektrotechnického
  • podmínka - dobrá znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou
  • praxe na podobné pozici min. 1 rok – nákup, obchod nebo logistika, není podmínkou
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook)
  • zkušenosti s jakýmkoliv podnikovým ERP výhodou

Pracovní náplň

  • komunikace s domácími i zahraničními dodavateli a interními zákazníky
  • vyhledávání nových dodavatelů, výrobců v případě potřeby
  • odpovědnost za plynulé zásobování výrobním materiálem
  • optimalizace cenových, dodacích a platebních podmínek
  • úzká spolupráce na nových projektech s kolegy z ostatních oddělení
  • zastřešení nákupu náhradních dílů, služeb a zařízení pro všechna oddělení firmy
  • hodnocení dodavatelů a řešení reklamací
  • evidence v podnikovém ERP – databáze dodavatelů, poptávky, objednávky, vstupní faktury

Nabízíme

  • zaměstnání na HPP v perspektivní a stabilní obchodní společnosti
  • odpovědnou, zajímavou a různorodou práci v přátelském prostředí
  • odpovídající platové ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu (příchod 7:00-8.30, odchod 15:30-17:00)
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, finanční odměny, stravenky, občerstvení na pracovišti, teambuildingy)

V případě zájmu nás kontaktujte

Veškeré poskytnuté osobní údaje se společnost BONNEL TECHNOLOGIE s.r.o. zavazuje využívat výhradně za účelem Vašeho pracovního uplatnění v naší společnosti, uchovávat je a chránit je v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

V oblasti Administrativa v současné době nenabízíme žádné jiné volné místo.

Pokud Váš zájem o budoucí spolupráci s BONNEL TECHNOLOGIE s.r.o. trvá, prosím zašlete nám svoji představu o pracovním uplatnění a Váš profesní životopis na Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! Náš personální tým Vás bude rád kontaktovat.