Jsme inovativní rodinná (= nezávislá) firma z Karlovarského kraje s 30-letou tradicí, certifikovaná dle ISO 9001:2015, zabývající se vývojem, výrobou a prodejem vlastních zařízení a software v oblasti průmyslových a spotřebních řešení.
Jste zkušený/á nákupčí z oblasti strategického nákupu? Komunikujete bez problémů v anglickém jazyce a máte zájem pracovat pro moderní společnosti v Chebu? Pokud splňujete následující požadavky a osloví Vás náplň práce i nabízené benefity, NEVÁHEJTE a zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem, vysvědčením, diplomy atd., jako PDF, svojí představou o výdělku a nejbližším možném nástupním termínu na našiemailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo listovní zásilkou na adresu sídla naší společnosti BONNEL TECHNOLOGIE.
Spolupracujeme s dodavateli a zákazníky z celého světa.
Do našeho týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent nákupu, pro kterou požadujeme
- SŠ/VŠ technického směru, nejlépe elektrotechnického
- podmínka - dobrá znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou
- praxe na podobné pozici min. 1 rok – nákup, obchod nebo logistika, není podmínkou
- uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook)
- zkušenosti s jakýmkoliv podnikovým ERP výhodou
Pracovní náplň
- komunikace s domácími i zahraničními dodavateli a interními zákazníky
- vyhledávání nových dodavatelů, výrobců v případě potřeby
- odpovědnost za plynulé zásobování výrobním materiálem
- optimalizace cenových, dodacích a platebních podmínek
- úzká spolupráce na nových projektech s kolegy z ostatních oddělení
- zastřešení nákupu náhradních dílů, služeb a zařízení pro všechna oddělení firmy
- hodnocení dodavatelů a řešení reklamací
- evidence v podnikovém ERP – databáze dodavatelů, poptávky, objednávky, vstupní faktury
Nabízíme
- zaměstnání na HPP v perspektivní a stabilní obchodní společnosti
- odpovědnou, zajímavou a různorodou práci v přátelském prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- flexibilní pracovní dobu (příchod 7:00-8.30, odchod 15:30-17:00)
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, finanční odměny, stravenky, občerstvení na pracovišti, teambuildingy)
V případě zájmu nás kontaktujte
- krátký motivační dopis a strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce
- dle možností obvyklé podklady-vysvědčení, diplomy, atd.
- veškeré dokumenty zasílejte výhradně ve formátu PDF
- do předmětu zprávy uvádějte název pozice, na kterou reagujete
- vše zašlete na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Veškeré poskytnuté osobní údaje se společnost BONNEL TECHNOLOGIE s.r.o. zavazuje využívat výhradně za účelem Vašeho pracovního uplatnění v naší společnosti, uchovávat je a chránit je v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
V oblasti Administrativa v současné době nenabízíme žádné jiné volné místo.
Pokud Váš zájem o budoucí spolupráci s BONNEL TECHNOLOGIE s.r.o. trvá, prosím zašlete nám svoji představu o pracovním uplatnění a Váš profesní životopis na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Náš personální tým Vás bude rád kontaktovat.